loading...
مهدی رعنایی
آخرین ارسال های انجمن
مهدی رعنایی بازدید : 8888 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (2)

تصویری-avi با کیفیت اورجینال

 

من که آخر جنونم با ابر آسمون گونم-واحد مهدی رعنایی(96.9مگابایت)

وقتی که با صدای رسا گریه میکند-زمینه عبدالرضا هلالی(117.5مگابایت)

ذکر گویی حسین-شور مهدی رعنایی عبدالرضا هلالی(61.2مگابایت)

کربلا حرم حرم کربلا قدم قدم-شور عبدالرضا هلالی مهدی رعنایی(42.6مگابایت)

من دیوونم من دیوونم خمار حرم میمونم-شور مهدی رعنایی (57.1مگابایت)

مدینه غمگینم حسینیه است سینم-واحد عبدالرضا هلالی(114.8مگابایت)

هیئت همه سرنوشتمه به خدا بهشتمه-واحد مهدی رعنایی(69مگابایت)

عاشق روی تو مست می جانانه ام-واحد مهدی رعنایی(67.1مگابایت)

علی یگانه تموم عالمین صفای قلبمه دم ابالحسین-واحد مهدی رعنایی(66.8مگابایت)

نور خدا و چشمه کوثری بُود برازنده پیغمبری-زمینه عبدالرضا هلالی(92.7مگابایت)

آقای بهشتی ارباب خوبم-شور عبدالرضا هلالی مهدی رعنایی(80.1مگابایت)

یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من-شور عبدالرضا هلالی(84.3مگابایت)

صحبتهای پایان جلسه-عبدالرضا هلالی(133.3مگابایت)

صوتی-MP3 با کیفیت اورجینال

روضه خوانی-مهدی رعنایی(22.6مگابایت)

من که آخر جنونم با ابر آسمون گونم-واحد مهدی رعنایی(5.7مگابایت)

وقتی که با صدای رسا گریه میکند-زمینه عبدالرضا هلالی(6.8مگابایت)

ذکر گویی حسین-شور مهدی رعنایی عبدالرضا هلالی(3.5مگابایت)

کربلا حرم حرم کربلا قدم قدم-شور عبدالرضا هلالی مهدی رعنایی(2.5مگابایت)

من دیوونم من دیوونم خمار حرم میمونم-شور مهدی رعنایی (3.4مگابایت)

مدینه غمگینم حسینیه است سینم-واحد عبدالرضا هلالی(6.8مگابایت)

هیئت همه سرنوشتمه به خدا بهشتمه-واحد مهدی رعنایی(4.1مگابایت)

عاشق روی تو مست می جانانه ام-واحد مهدی رعنایی(4مگابایت)

علی یگانه تموم عالمین صفای قلبمه دم ابالحسین-واحد مهدی رعنایی(3.9مگابایت)

نور خدا و چشمه کوثری بُود برازنده پیغمبری-زمینه عبدالرضا هلالی(5.5مگابایت)

آقای بهشتی ارباب خوبم-شور عبدالرضا هلالی مهدی رعنایی(4.7مگابایت)

یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من-شور عبدالرضا هلالی(4.9مگابایت)

صحبتهای پایان جلسه-عبدالرضا هلالی(7.7مگابایت)

با تشکر از : ranaee-helali.blogfa.com  

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

سلام پستهای این مراسم و دارم تکمیل میکنم انشا...تا همین امشب فایلای صوتی هم تکمیل میشند.ببخشید سرم شلوغه برا همین دیر تکمیل شد.در ضمن ماندگاری فایلها در این سرور رودفایل 30 روز بیشتر نیست به خاطر همین فایلای قبلی و فایلای جدید رو در مدیا فایر آپ کردم.
www.ranaee-helali.blogfa.com
به ما هم سر بزنید.
http://karbalaei-alimi.ir/
اگر مایل به تبادل لینک هستید بهم خبر بدید.ممنون
یا علی مدد

این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام میخواستم از زحماتتون تشکر کنم. اما لینک دانلود بخش مداحی اقای رعنایی و هلالی-شهادت حضرت ام البنین 1391 خیلی مشکل و روش دانلودش پیچیده است و من هرچی سعی کردم نتونستم مداحی های این بخش رو دانلود کنم. ازتون میخواهم که یا راهنمایی لازم رو جهت دانلود بفرمایین یا لینک دانلودش رو عوض کنین و مثل بقیه ی لینک های دانلود سایر بخش ها باشه. ممنون. یاعلی......


پاسخ مدیر : لینک های دانلود هیچ اشکالی نداردند فقط چون کیفیت فایل ها بسیار بالاست لذا در فضای متفاوقت آپلود کردیم برای همین دانلود کردن ممکن است برای بعضی ها مشکل باشد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 366
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3453
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 538
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 47,033
  • بازدید کلی : 2,398,882